Katja Kortenbroek doet de tampons op de post

Katja_kortenbroekIn Amerika zijn ze al een begrip: de bezorgdiensten met artikelen voor de maastonde, zodat je nooit misgrijpt. De commercials van deze bedrijven stellen de menstruatie dan ook voor als een maandelijks feestje.

Katja Kortenbroek startte recent met Tam Post……

“Je denkt er 3 weken lang niet aan, of je stopt de gedachte juist weg. Daardoor zit je dan opeens zonder, of je hebt een oude tampon in je tas die een beetje groezelig is. Bovendien is het kopen van dergelijke artikelen ook niet echt een feestje, als je er speciaal voor naar het Kruidvat moet”, aldus de onderneemster, die al een online winkel in regenjassen heeft, in SPROUT.

Via de website kies je hoeveel je per menstruatie denkt nodig te hebben en welke merken je gebruikt. Daarna vul je in welke data je menstruatie begint, en krijg je elke maand automatisch een discreet pakketje thuisgestuurd. Afrekenen gaat met IDEAL.

TamPost is dus echt bedacht voor de vrouwen die er een afkeer van hebben om met een pak maandverband bij de kassa te staan. Of voor warhoofden die elke maand opnieuw vergeten spullen in huis te halen.

Lees ook:Hebberig van handtassen
Lees ook:Houdt de vagina ‘groen’: chemicals are not voor pussies
Lees ook:Stop vrouwen te vertellen wat ze met hun lijf moeten doen
Lees ook:Onderneemsters ‘I Style Myself’ vonden het gat in de internetmode-markt
Lees ook:Complete vrouwelijke filmcrew doet mee aan ’48 Hours Project’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>