Het Franse Modemerk Paule Ka lanceert de World Wise Woman, een platform dat iedere maand een vrouwelijke persoonlijkheid zal ontvangen.
Iedere wereldwijze vrouw zal op haar beurt een eigen garderobe samenstellen en op die manier een nieuwe krachtige kijk brengen op het merk.
De deelnemende vrouwen worden geselecteerd op basis van hun artistieke creativiteit en persoonlijke stijl. Via de sociale media (Instagram, Facebook en Twitter) zal de wereldwijze vrouw tot leven komen.
De eerste World Wise Woman werd gekozen door het merk is de New Yorkse digitale artieste Jamie Beck. Ze zal Paula Ka vanuit een nieuw perspectief benaderen aan de hand van digitale fotografie en de opening van de 60ste Paule Ka winkel op Madison Avenue.
ith a suitcase full of dreams…
Lees ook:Sandra Bullock als Tupperware-miljonaire Brownie Wise
Lees ook:Esther Roure-Villa benoemd tot European Digital Woman of the Year 2014
Lees ook:Rolmodellen in plaats van supermodellen op de catwalk
Lees ook:Irene van Lieshout wint 13e Nijmeegse Mariken Loop
Lees ook:Turkse tattoo-artieste maakt borduurwerkjes op de huid