Ebru Umar neemt tijdschrift FAB digitaal over

99gespreken-ebru-umarTijdschrift FAB maakt een digitale doorstart.

Columniste Ebru Umar heeft het merk overgenomen van Sanoma.

Er zullen geen medewerkers meekomen, de website komt niet achter een betaalmuur en is vanaf maandag aanstaande al online……..

“Waarom ik het merk heb overgenomen? Ik kan wel groot academisch verhaal op gaan hangen, maar ik had er gewoon zin in. En iedereen was positief over het merk”, licht Umar toe aan NU.nl.

De website zal zich richten op dezelfde doelgroep als het blad: vrouwen van 35 jaar en ouder. Wel zal er meer aandacht besteed worden aan maatschappelijke kwesties en onderwerpen als werk en carrière.

Medewerkers aan het nieuwe FAB zijn Erik van Muiswinkel, Xenia Kasper, Cisca Dresselhuys, Fleur Agema, Richard Korver, Humberto Tan en Danny Ghosen.

Uitgever Sanoma stopte afgelopen met de uitgave van vrouwentijdschrift, omdat het blad niet voldeed aan de verwachtingen.

Het tijdschrift werd pas 2 jaar geleden gelanceerd en verscheen 8x per jaar met een oplage van 75.000.

Lees ook:Hoofdredactrice Hilmar Mulder: ‘GRAZIA blijft bestaan!’
Lees ook:Tijdschrift ESTA voor hoger opgeleide vrouwen haalt het niet
Lees ook:Vrouwenweekblad MARGRIET viert 75ste verjaardag met cover-expo bij het Rijksmuseum
Lees ook:Fleur Agema herdenkt Pim Fortuyn op mediapark
Lees ook:Belachelijk dat Jeroen Pauw de Sonja Barend Prijs krijgt voor interview Fleur Agema!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>