J/M voor Ouders wordt vanaf 1 februari 2014 overgenomen door Mama Media Group.
Deze uitgever is gespecialiseerd in online activiteiten gericht op gezinnen, kinderen en ouderschap mamaenzo.nl, babybrabbel.nl, fabulousmama.nl en het print magazine Fabulous Mama
Met tijdschriften, websites, webshops, apps, online cursussen en webinars bereikt Mama Media Group nu maandelijks 1,3 miljoen ouders met kinderen tussen 0 en 16 jaar………..
Phaedra Werkhoven, hoofdredacteur van Fabulous Mama, zal ook het hoofdredacteurschap van J/M voor ouders op zich nemen.
“J/M voor ouders is een prachtige titel die complementair is aan fabulous mama. Inhoudelijk gezien zal J/M blijven focussen op alle aspecten van opvoeding, onderwijs, psychologie en ouderschap, zoals de doelgroep gewend is. Medio dit jaar verwacht ik een gerestylde J/M te kunnen presenteren.”
“Met de aansluiting bij Mama Media Group krijgt J/M voor Ouders de mogelijkheid om het merk nog verder uit te breiden en te versterken. Wij zijn erg blij dat wij zowel het blad als onze online-activiteiten verder kunnen laten groeien in een inspirerend en enthousiast uitgeefhuis”, zegt waarnemend hoofdredacteur Monique Montanus.
Lees ook:De zakenvrouw van 2013 heet Heleen van Oord
Lees ook:Jongere en hoogopgeleide vrouwen verwachten dat moederschap nadelig is voor carrière
Lees ook:Jojanneke van den Berge naar EenVandaag
Lees ook:Kinderen van alleengaande moeders doen het net zo goed
Lees ook:Mannen doen meer gezinstaken, maar vrouw blijft minister van binnenlandse zaken