Antoinette Hertsenberg hekelt ‘wasvrouwen’ als Chantal Janzen in reclames

AntoinetteHertsenbergAntoinette Hertsenberg maakt vanavond in haar programma RADAR de ‘winnaar’ bekend van de Loden Leeuw 2014.

Het is een ‘onderscheiding’ voor de irritantste bekende Nederlander in een televisiereclame.

Zelf heeft ze een voorkeur voor Chantal Janzen.

Dat liet vandaag  Hertsenberg weten op Radio 100%NL.

Ze hekelt het sowieso hoe vrouwen worden weggezet in de commercials.

“Ik vind persoonlijk Chantal Janzen het irritantst, terwijl ik ongelofelijke waardering voor haar heb als persoon. Vooral het feit dat je je als wasvrouw van die familie voordoet. Misschien is het omdat ik soms zelf door mijn gezin zo behandeld wordt.”

Voor de Loden Leeuw zijn voorts ook Tim & Tom Coronel, Roy Donders, Gerard Joling en Jort Kelder & Jeroen van Koningsbrugge genomineerd.

RADAR, vanavond 5 januari 2015, bij de AVRO/TROS om 20.30 uur op NPO 1

Lees ook:Erin Brockovich vanavond bij Antoinette Hertsenberg aan tafel
Lees ook:‘De Schuldvraag’ met Antoinette Hertsenberger genomineerd voor St Tropez
Lees ook:In 3 jaar tijd 33% meer vrouwen bij Coca Cola Benelux
Lees ook:Columns Sylvia Witteman verbouwd tot romkom ‘Soof’
Lees ook:Iris van den Ende neemt bedrijf Paul de Leeuw over

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>