In de maand waarin sportmerk NIKE de 25e verjaardag van ‘Just do it’ viert, wil het merk Europese vrouwen inspireren hun grenzen te verleggen en nieuwe doelen te bereiken.
Eerder riepen daarom al vrouwen op om van de maand september de meest actieve maand ooit te maken……..
Dat meldt DutchCowboys.
Afgelopen vrijdag presenteerde NIKE haar nieuwe campagne met een nieuwe versie van de ‘Possibilities’ video, die een ode is aan de prestaties van elke vrouw die haar grenzen heeft verlegd om deze maand actiever te zijn dan ooit.
In het filmpje krijgt de hoofdrolspeelster diverse uitdagingen en scenario’s aangeboden. Deze dagen haar en de kijkers uit om niet stil te blijven zitten, maar juist grenzen te verleggen.
Ook komen zangeres Jessie J en voetballer Gerard Piqué voorbij, die de nieuwe uithangborden zijn zijn van het ‘Just Do It’-gevoel.
Lees ook:Een ode aan de sportende vrouw van Nike
Lees ook:De muzes van Louis Vuitton
Lees ook:Lady GaGa staat binnenkort op uit haar gouden rolstoel
Lees ook:2 Spaanse medewerksters van Artsen Zonder Grenzen na bijna 2 jaar ontvoering vrijgelaten
Lees ook:Britse mode-ontwerpster maakt tas met ingebouwde camera