Dan vervangen we de vrouwen toch gewoon door mannen in seksueel getinte advertenties!

Wat gebeurt er als je de vrouwelijke modellen in seksueel getinte reclames vervangt door mannen?

Dat is wat Holly Eagleson en Lauren Wade zich afvroegen als onderdeel van hun essay over seksisme……

Daarover bericht Girlscene.nl vandaag.

Zowel fotograaf Terry Richardson als Dov Charney, baas van keten American Apparel, zijn in opspraak vanwege seksueel misbruik. Dov zou zelfs een medewerker van American Apparel 8 maanden als seksslaaf hebben gebruikt.

Holly en Lauren van de website Take Part schrijven: “De marketingwereld is in rep en roer sinds 2 invloedrijke mensen waarschijnlijk meisjes misbruikten. Wij onderzoeken hoe hun iconische advertenties eruitzien als mannen in de posities van de vrouwen worden gezet.”

U ziet achtereenvolgens de seksistische reclames van Terry Richardson en hun alternatieven voor: American Apparel, (2x), Marc Jacobs, Tom Ford en Sisley.

Lees ook:62-jarige vrouw poseert in lingerie voor American Apparel
Lees ook:American Apparel doet maar weer eens een LOLITA-shoot
Lees ook:Topless fotografe krijgt $30.000,= van de stad New York
Lees ook:American Apparel zet menstruerende vagina op T-shirt
Lees ook:Honden in de pasfoto-automaat

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>