Ode aan de SLOGGI-onderbroek

TOO-MUCH-FOGGOok al heeft het merk de afgelopen jaren z’n best gedaan hip en toch vooral sexy over te komen in reclamecampagnes; de meesten van ons zullen bij een SLOGGI direct denken aan de Bridget Jones-achtige onderbroek die onze moeders aantrokken, opdat er geen randjes te zien waren.

In het kader van de #sloggiicons-campagne vroeg het ondergoedmerk aan een aantal Europese bloggers om een eigen draai te geven aan het ondergoed.

Voor haar interpretatie liet de Vlaamse blogster Elisabeth Ouni zich inspireren door de cover van het album ‘Nothing Was The Same’ van Drake.

Daarop is een getekende versie van de zanger te zien met als achtergrond een staalblauwe hemel met enkele witte schaapwolkjes. En laat blauw nu ook net de hoofdkleur zijn van het Sloggi-logo.

Elisabeth tooide 4 jonge vrouwen in de bekendste Sloggi-varianten. Voor het decor was opnieuw het album van Drake de inspiratiebron.

Drie jonge Belgen maakten met het leuke Drakeweather.com een ode aan ‘Nothing Was The Same’. Op deze site varieert het weer op de achtergrond afhankelijk van het echte weer. In haar foto’s koos Elisabeth voor mistig, regenachtig, storm- en winterweer.

Lees ook:Facebook geëmancipeerd: vrouw en man zijn nu even groot
Lees ook:Zangeres Adele blijft records kraken met album 21
Lees ook:Een spierwit gezicht, bruine benen, roze wangen en kleurloze lippen
Lees ook:PRADA’s ode aan de powervrouw
Lees ook:Anne Frank inspireert hedendaagse gevangenen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>