Femvertising: fijn voor vrouwen en adverteerders

In de wereld van de marketing en reclame is het al een officiële term: femvertising.

Deze pro-vrouw reclame-uitingen werken 2 kanten uit: ze zijn goed voor het zelfbeeld van meisjes en vrouwen en zijn uiteraard ook winstgevend voor de adverteerders…..

Daarover bericht vloggger Maria op intoconnection.com.

Vrouwen kopen namelijk sneller producten van merken die hen respectvol benaderen.

Maria laat in onderstaande video de inspirerendste voorbeelden zien van femvertising. Ze roemt onder meer de #LikeAGirl campagne van Always.

Lees ook:De twitterende beha
Lees ook:Nieuwe #LikeAGirl-video van maandverbandmakert Always
Lees ook:Feminisme tijdens Super Bowl
Lees ook:Als mannen ook gaan menstrueren
Lees ook:Seksistische LIDL: ‘Kook dus lekker en gezond voor uw man’

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>