Diane Keaton: zo heeft ze rimpels en zo zijn ze weg

Diane Keaton is een prachtige 60′er met een lucratief contract met l’Oreal. Nu gebeurde er tijdens de avond van de Golden Globes wel iets zeer ongeloofwaardigs.

Vlak na het eerbetoon aan de actrice werd een commercial van l’Oreal Age Perfect Glow renewal Oil (ja, ja) uitgezonden. En zo vielen de kijkers van de echte Diane zo in de reclame-Diane…….

En of dat Keaton er ‘perfect’ en ‘jong’ uitzag. Er viel namelijk geen enkele rimpel te bespeuren. Het gelaat van de actrice was superglad terwijl de kijkers net gezien hadden dat Keaton (68) in het echt helemaal niet het huidje heeft van een 25-jarige.

De opmerkingen op sociaalmediasites waren dan ook niet mals, maakt de Britse tabloid Daily Mail op aan de vele reacties. ‘Wow L’Oréal. Geweldige timing. Ik vermoed dat Diane Keaton jullie product niet meer gebruikt’, luidde het onder meer.

‘Wacht. Dus Diane Keaton heeft al die rimpels gekregen tussen het filmen van het spotje en de Golden Globes?’

L’Oréal was dit jaar de officiële sponsor van de show en Photoshop, daar kan geen l’Oreal tegenop!

Lees ook:Meryl Streep werd ooit ‘te lelijk’ bevonden voor rol in King Kong
Lees ook:Amanda Palmer geeft Daily Mail lik op stuk omdat die zo nodig haar tepel moesten tonen
Lees ook:Helen Mirren wint Oscar, Bafta, Golden Globe én Olivier voor haar rol als Queen
Lees ook:Dame Helen Mirren op haar 69ste nieuw ‘gezicht’ voor L’Oreal
Lees ook:Ook Diane von Furstenberg ingeschakeld voor design Google-Glass

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>