5 x Girl Power commercials

In 2014 hield het digitale lifestylemagazine She Knows een enquête waaruit bleek dat maar liefst 94% van de vrouwen het portretteren van hen als sekssymbolen in reclame schadelijk vinden.

81% beschouwt reclame als zo invloedrijk dat ze zeggen dat het positief in beeld brengen van de vrouw belangrijk is voor jongere generaties.

Daarom organiseerde ze dit jaar voor de eerste keer de Femvertising Awards, voor de commercials die het meest Girl Power geven.

De winnaars:
1. First moon party

2. This girl can

3.  Always like a girl

4. Where are the girls on the money?

5. World’s Toughest Job

Lees ook:Femvertising: fijn voor vrouwen en adverteerders
Lees ook:Organisatie ‘Girls Not Brides’ van Prinses Mabel wint prijs
Lees ook:Olcay Gulsen wint prijs voor Madame Supertrash
Lees ook:Liselore Frowijn ontvangt de Frans Molenaar Couture Prijs
Lees ook:10 x Girl Power commercials

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>